Support

Se mere her, hvis du har brug for service eller support

Hvis du ønsker at benytte dig af vores support, kan du vælge mellem vores fjernsupport eller vores Service Desk.
Du er også altid velkommen til at kontakte os via telefon eller e-mail.

Service Desk

Vores kunder kan her få adgang til vores Support system.
Hvis du mangler login eller har glemt sit kodeord, skal du kontakte vores support.

Det er muligt at se status på igangværende sager samt registrere nye problemer og opgaver.

Fjernsupport

Hvis du sidder foran din computer med et akut problem, kan du gøre brug af vores fjernsupport.

Når du starter Fjernsupporten kan vores tekniker etablere en forbindelse til din maskine, så vi kan se, hvad der foregår på din skærm. På den måde hjælper vi dig hurtigt og effektivt videre.

For at benytte fjernsupporten skal du udveksle en kode med vores support-medarbejder på telefon 43 75 75 05

Klik på nedenstående link og vælg ”Kør”

Kontakt os for et uforpligtende tilbud

Hvad siger vores kunder?

IT Attention overtog driften af Biofos it-infrastruktur og udvalgte systemer ved årsskiftet 2017-18. Outsourcing aftalen inkluderer drift, sikkerhed, monitorering og support af netværk, servere, administrationens pc’ere samt udvalgte applikationer for alle de tre lokationer. “Aftalen inkluderer også et ugentligt besøg af en konsulent fra IT Attention. Ud fra et økonomisk perspektiv betyder IT Attentions overtagelse af it-driften en besparelse for Biofos på omkring 60 procent i forhold til de tidligere aftaler. IT Attention monitorerer vores systemer 24/7/365, og slår alarm, hvis der opstår problemer, og så de kan blive løst,” siger Flemming Laursen.
Læs mere..

“IT Attention løftede en tung opgave af vores skuldre. Opsætning af vores 120 arbejdsstationer hos Danske Fysioterapeuter ville have taget urimelig lang tid for os. IT Attention automatiserede processen, så den forløb på rekordtid. Undervejs i hele forløbet har de været meget flinke og hjælpsomme, når vi havde særlige ønsker. IT Attention sørgede for, at vi sparede 400 arbejdstimer og en masse besvær, så der er virkelig tale om en succeshistorie”
Læs mere..

“Hos CC Media havde vi brug for, at få en Cloud løsning, hvor alle medarbejdere kunne arbejde sammen og samtidig tilgå deres skrivebord i hele landet. Vi havde samtidig stor fokus på persondataforordningen. IT Attention tog sig kærligt af os fra første færd og viste virkelig en god service og sammensatte en pakke for os, der faktisk gjorde det nemmere og billigere for os end de løsninger vi havde i forvejen.”
Læs mere..

Hvad siger vores kunder?

IT Attention overtog driften af Biofos it-infrastruktur og udvalgte systemer ved årsskiftet 2017-18. Outsourcing aftalen inkluderer drift, sikkerhed, monitorering og support af netværk, servere, administrationens pc’ere samt udvalgte applikationer for alle de tre lokationer. “Aftalen inkluderer også et ugentligt besøg af en konsulent fra IT Attention. Ud fra et økonomisk perspektiv betyder IT Attentions overtagelse af it-driften en besparelse for Biofos på omkring 60 procent i forhold til de tidligere aftaler. IT Attention monitorerer vores systemer 24/7/365, og slår alarm, hvis der opstår problemer, og så de kan blive løst,” siger Flemming Laursen.
Læs mere..

“IT Attention løftede en tung opgave af vores skuldre. Opsætning af vores 120 arbejdsstationer hos Danske Fysioterapeuter ville have taget urimelig lang tid for os. IT Attention automatiserede processen, så den forløb på rekordtid. Undervejs i hele forløbet har de været meget flinke og hjælpsomme, når vi havde særlige ønsker. IT Attention sørgede for, at vi sparede 400 arbejdstimer og en masse besvær, så der er virkelig tale om en succeshistorie”
Læs mere..

“Hos CC Media havde vi brug for, at få en Cloud løsning, hvor alle medarbejdere kunne arbejde sammen og samtidig tilgå deres skrivebord i hele landet. Vi havde samtidig stor fokus på persondataforordningen. IT Attention tog sig kærligt af os fra første færd og viste virkelig en god service og sammensatte en pakke for os, der faktisk gjorde det nemmere og billigere for os end de løsninger vi havde i forvejen.”
Læs mere..